fredag 12. februar 2010

Oooops, det var mer

Jeg kom på at jeg har et prosjekt til som jeg skal starte i dag i tillegg til sjalet mitt. Dessuten ser jeg at mange har lagt til et "hvis jeg får tid"-prosjekt, og det vil jeg også gjøre.

Altså: Jeg er med på Liv-Torills mysteriestrikk. Jeg glemte å skrive ut mailen og ta med da jeg kjøpte garn, så jeg må innom Norsk Flid i Moss og kjøpe mer av det. Her er det jeg har:


Så "dersom jeg har tid"-prosjektet. Faren min spiller golf, både her i landet og utenlands, og han ønsker seg golfkøllebeskyttere i selbumønster. Rett og slett en slags selbusokker som dekker toppen av golfkøllene der de stikker ut av veska. Han hadde faktisk ringt Selbu Husflid og spurt om de solgte sånne før han hørte at jeg strikket selbuvotter til alle nevøene til jul. Jeg har Rauma gammelseriegarn til formålet, og skal lage tre stykker. Det kan godt hende jeg begynner med dem midtveis i sjalet, ettersom de er lettere ha-medstrikking enn et sjal.

(Og så kommer jeg til å hekle på et sjal til min tante innimellom OL-prosjektene. Det er greit å ha litt hekling å drive med når nakken trenger strikkehvile.)

1 kommentar:

  1. Ja men det blir jo spennende å se hvordan de ser ut:) Lykke til:)

    SvarSlett