torsdag 18. februar 2010

Iris er en OL skandale

Det er ikke bare bare å delta i OL. Feilskjær fall og skandaler følger meg.
Ikke kan jeg legge inn bilder heller.
No er jeg på riktig spor ivertfall.
Kommet nokså langt etter endel krøll.
Har måttet stå over noen distanser p.g.a idrettsskader.
No fikk jeg mail fra nevrologen min om at hun har tenkt å legge meg inn på sykehuset neste uke. Da tviler jeg på at jeg kan få fullført min OL deltagelse.
Tar ikke sorgen på forskudd,men det ser mørkt ut.
Hadde glemt passordet mitt, så først i dag kom jeg inn hit.

Ser anntydning til kamp om OL gull her inne og ja. Hjelpes meg som dere jobber da damer.
Fantastisk å se.

1 kommentar:

  1. Det høres ikke godt ut. Håper du blir bedre av sykehusinnleggelsen. Idrettsskader skal man ikke kimse av.

    SvarSlett