fredag 19. februar 2010

Min arbeidsplass

Om jeg syntes at olympiasjalet var strikket i affekt for noen dager siden, så er det ikke blitt mindre følelser i det etter skiskytinga i går. Jeg har strikket inn noen gledestårer og kanskje til og med litt snørr i det.

Bildet er tatt i en roligere stund, med dagslys og isdans på TV. Skulle gjerne se bilder av strikkestolene deres, med eller uten strikkeren i!



Jeg er så fornøyd med det lille håndarbeidsbordet ved siden av meg, med strikkekurv i skuffen under og en skuff for saks, nåler og tusen småting. Jeg fant det på finn.no i høst. Stolen min er en arbeidsplass, og det gjelder å ha verktøyet tilgjengelig.

1 kommentar:

  1. Så koselig å ha en sånn abeidsplass :) Det bordet ditt høres veldig kjekt ut å ha. Greit med alt som er innenfor rekkevidde ja. Jeg har "bare" okkupert ene enden av sofaen jeg, og har alt spredt rundt meg... Kan se litt kaotisk ut til tider......

    SvarSlett