torsdag 18. februar 2010

Neste (noe overoptimistiske) prosjekt: teppe

Endelig ble det gull!!!! Hurra for Marit Bjørgen! Satser på en like spennende kveld foran TVen i kveld, med skiskyting og forhåpentligvis en Bjørndalen i kjempeform!

Her har det blitt lite strikking de siste dagene - sånn bortsett fra at jeg har gjort ferdig diverse prosjekter som nå bare venter på knapper (som ble sendt fra England for snart to uker siden, og som jeg begynner å lure på om kommer i det hele tatt). Men babysokkene til hentesettet er i det minste ferdige: Rester av alpakka og silke/merino - jeg hadde ganske nøyaktig ti cm igjen av alpakkaen når siste sokk var felt av!



Jeg satser friskt, og legger opp til bestemorteppet fra Myk Start - jeg har vel egentlig ikke ambisjoner om å bli ferdig med hele i løpet av OL (jeg skal jo helst innom fødeavd en tur i løpet av den neste uken, også) - men tenker at jeg i det minste skal bli ferdig med halve =) To hesper NZ lammeull er funnet fram, bruker pinner nr 4 og 5.


Hilsen Frosk

2 kommentarer:

  1. De babysokkene dine er helskjønne.

    SvarSlett
  2. Takk! Supre restegarnsokker, har strikket mange sånne par - fin passform også, så det mønsteret anbefales =)

    SvarSlett