søndag 28. februar 2010

jannelea gikk for (g)ull og er ferdig med alle prosjekter - og mere til!


Hurra!

Jeg er ferdig med alt jeg satte meg fore og ennå er det ikke avslutningsseremoni!


Dette har vært knallgøy!

Teppet, jakka og mysteriet er i boks. Det er ikke så lenge siden jeg blogget en haug med garn og jeg er meget fornøyd!

Tilleggsoppgavene jeg slo til med underveis er også i boks og blogget på siden min. Et vottepar og sju luer ble det. Jeg er også ferdig med babyteppet, en babyjakke (som var ufo) og har begynt på et skjørt...

Dette er ol-galskap! Som ikke hadde vært mulig uten denne alongen! Takk for jobben du har gjort her Fjellrosa. Tror du fortjener en liten bølge og hurrarop fra oss alle!
Takk for innsatsen alle sammen: Dere gjorde dette til et knallmorsomt prosjekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar