mandag 15. februar 2010

LilleBlå rapporterer fra sjøkanten!


Sannelig ikke lett dette....
Blogger er ikke særlig samarbeidsvillig!
Men jeg fikk da lasta opp tre bilder til, er jeg heldig får jeg lasta opp alle før OL er ferdig.
Vet ikke om jeg skal le eller ergre meg egentlig - jeg tror jeg velger det første. Det er nok i verden å irritere seg over likevel.. hehe..
Så langt hadde jeg altså kommet i går ettermiddag på denne Valentin-sokken.
Det er noe skikkelig pirk å holde styr på når man hele tiden blir snakka til/med, og
så skal man i tillegg forsøke å spise kake, drikke kaffe, være oppmerksom og ikke minst - følge med på OL! Sistnevnte aktivitet er forresten litt av en kunst i seg selv... Man har nemlig ikke TV!!
Eller jo .... TV har man jo, men den funker dårlig uten kabel/parabol... Som nyinnflytta var det liksom ikke TV`n som ble prioritert først. Så da blir det nett-TV istedet. Funker sånn tålelig det også, når man er nødt... hehe.


(sjekk forresten den nyyyydelige blomstersaken
yngstefrøkna forærte sin mamma!)


Disse nøstene hadde jeg en liten plan om å strikke selbuvotter eller sokker av. Får se hva det blir til, man har jo andre ting på tapetet også.



... disse her foreksempel!
Disse tror jeg blir stilige, om jeg bare kommer helskinnet gjennom Valentin-sokkene!



Edit:
Når dagens økt var over, hadde man rekt opp øverste mønsterrapport tre ganger. Nå har jeg endelig kommet forbi hælen, så nå er det "von i hangande snøre"

Tuddeluuu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar