torsdag 11. februar 2010

Frida teppe

Dette er mitt prosjekt , ingen oppskrift , bare bilde av et teppe jeg har laget før.

Dette teppe er ca 85 x110cm
Det skal bli barne teppe i bølgehekling , og siden jeg brukte 8 uker på det forrige så er jeg optimist tror jeg
Jeg har lagt dagens dagens avis under for å vise at det er nytt arbeid bare lagt opp og heklet 3 omg for å vise str  som er 90 cm x 110cm .
Garnet er superwash  fra gjestdal i div glade farger .og heklekrok nr 4..

Skal bli moro se hva andre skal bidra med her .
Og om jeg klarer henge med , samtidig som en Fana genser i str 9 mnd må fullføres .Og votter i dobbel alpakka om tiden sterkker til.
Frida

3 kommentarer:

  1. Å, så fint! Tenk et sånt i voksenteppe-størrelse.... Sukk.

    SvarSlett
  2. Dette blir jo fint:) Ha en fin hekle dag:)

    SvarSlett