lørdag 13. februar 2010

Bittamis OL-galskap 3

Joda, det går framover:-)
Jeg har strikket 30 cm på genseren nå, og tunikaen er også kommet på pinnene. Må jo ha flere prosjekter på gang samtidig...hihi:-) Men ikke kommet lengre enn 7 cm der...

Har satt meg som mål å strikke opp 200 gram garn hver dag, men vet ikke helt om jeg klarer det i dag. Må jo også gjøre annet enn å strikke, og i dag har jeg hatt litt bakedag også.
6 stekebrett med kanelsnurrer og sjokoladeboller ble det, og jammen ble det satt stor pris på. Noe er spist, men noe fant også veien til fryseren.

Da gjenstår det bare å ønske alle andre OL-strikkende damer ei flott helg videre med disse ordene:

Vi strikker alt
Alt for Norge
Rett og vrangt
om vi må

Rødt og hvitt og blått
Andre farger gjør seg også godt
for Norge
vårt fedreland

4 kommentarer:

  1. Dette så da ut til å være et lekkert garn. Kan ikke se at du har skrevet hva det er, var også inne på bloggen din og tittet.

    SvarSlett
  2. Jeg strikket en Cobblestone til Mannen i mitt Liv- og han er ingen smågutt! Men en fin genser ble det. Lykke til videre, den ser fin ut!

    SvarSlett
  3. Trodde det var et nytt spennende garn jeg. Det ser så blankt og flott ut. Jeg har også strikket en del i Merino extra fine og synes det er deilig.

    SvarSlett
  4. Her går det unna gitt.. Føler jeg henger bakerst nå ;)

    SvarSlett