mandag 22. februar 2010

Imponerende...

Jeg må bare inn og si at jeg er UTROLIG imponert over lag innsatsen her inne!!! Så masse flott og masse dere lager, det er rett og slett "KONGE! og se!!!! Om jeg ikke kommenterer hos alle, er det ikke gjordt med vilje...jeg følger med alle og alle er bare så FLINKE!!! Jeg for mindel.....har hadd stavbrekk ( pinnen knakk) tom for garn på neste prosjekt ( skal til byen i morra og de fikk inn NEPAL der i dag!!!!!!!!!!!!!!!!) så har jeg begynnt på ett 3dje prosjekt..som går utrolig seiiiiiiint..for det er p.2,5mm  men blir litt fint da eller????? ;-P
Norske har skuffet litt i går og natt, da spes Nortug vil jeg si og skiskytterne som bommet så mye.....Curling gutta har bare MAX uflaks...og skulle ha vunnet nattens kamp men tapte den mot Sverige - Gledelig var jo bronsen i Skicross da!!! Now flaks må man jo ha, og stakkars Svindal som kjørte ut i slalomdelen etter og ha ledet utforen..!!!! Håper på en super dag i dag...på hjemmefronten og på TV!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar