mandag 1. mars 2010

Salvies OL prosjekt


Når kuldegradene regjerer,er det bra med nye luer.Min første lue er ferdig.Jeg strikka min Curly i tynn alpakka og pinner 3,5.

Så kom jeg endelig i mål med min OL- strikk. Lue 2 ble ferdig i kveld.Mønsteret heter Stripey (forståelig nok) Og den er jo flott da.En god vinterlue som jeg garantert skal strikke flere av.Har jo garn liggende i de fleste fargekombinasjoner.Men det blir ikke på en stund i allefall.Har hatt god hjelp i en tablett kur disse dagene.Så jeg har fått strikka litt.Men nå tar strikkepinnene pause i noen dager i allefall. Men over til lua,så valgte jeg å strikke denne i annet garn enn jeg meldte meg på med.Den første lua brukte jeg alpakka.Men var ikke fornøyd med størrelsen og tettheten i lua.Så nå bytta jeg bort det garnet med Melert smart garn og Rubin på pinne 3.5 Og da ble lua passe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar