søndag 28. februar 2010

JEG KOM I MÅL!!

Så klarte jeg omsider å komme i mål. Pinnene gikk fortere og fortere etter som Northug og de andre norske gutta nærmet seg mål. Det er rart med det, med spenningen øker strikketempoet;) Her er altså mine ferdige prosjekter; 5 par sokker som skal til Kvinnefengselet i Albania. Det blir vel flere utover våren, men dette er OL-prosjektet.
Og 3 luer som skal sendes til St.Olavs Hospital - Kreftavdelingen. Luene er noe forskjellige, men hodene våre kommer også i forskjellige utgaver. Jeg regner med at alle luene finner et hode som passer.
Jeg har ikke vært kjempeflink til å oppdatere underveis - delvis pga sykdom. Allikevel synes jeg det har vært morsomt å følge dere andre. Jeg er gjerne med en annen gang, vi snakkes ved neste korsvei!

1 kommentar:

  1. Så fint at du har strikket til gode formål! Jeg kjente igjen det med strikkefarta! Hihi

    SvarSlett